verzenden en retouren

 

Verzenden:

Zodra je pakket door HDV  is verzonden ontvang je hiervan per e-mail een verzendbevestiging en een track&trace code waarmee je jouw pakket kunt volgen. Controleer altijd je ingevulde adres.  HDV staat niet garant voor adresgegevens die verkeerd of onvolledig zijn ingevuld. 

HDV verzend je bestelling als de producten op voorraad zijn binnen 1-3 werkdagen. Afhankelijk van de post zal deze bestelling er binnen 1-2 werkdagen zijn. Verzending van deze producten is altijd met PostNL. Zij leveren ook op zaterdag. Verzending van grotere producten zoals banken en stoelen kasten worden vaak afgehaald eventuele verzending geschied in overleg met een transporteur. Als dit zo is wordt je hiervan op de hoogte gesteld door ons.

Bekijk voordat je een product besteld goed naar de levertijd. Als een product niet op voorraad is in ons magazijn zal dit worden weergegeven als “Dit product is niet uit voorraad leverbaar”. Dit betekent dat je het product wel kunt bestellen, maar dat de levertijd langer zal zijn omdat wij het product speciaal voor jou bestellen bij onze leverancier.

Wij verzenden alleen naar adressen binnen Nederland. 


Retourneren:

HDV hoopt natuurlijk dat je tevreden bent over jouw aankoop! Helaas kan het gebeuren dat je de bestelling wilt retourneren. 

Je hebt 14 dagen de tijd om het product bij HDV aan te melden voor retour, gerekend vanaf de datum waarop je de bestelling hebt ontvangen. De retourzending dient vervolgens binnen 14 dagen retour verzonden te zijn. 

De retourkosten van een retourzending zijn voor eigen rekening. De verantwoordelijkheid van het per post te retourneren product ligt bij de afzender. Dit houdt in dat HDV niet aansprakelijk is voor het beschadigen en/of zoekraken van retour gestuurde items.  HDV raadt je daarom aan om de retourzending te voorzien van een track&trace code en verzendbewijs. HDV weigert de retourzending, wanneer blijkt dat de producten beschadigd en incompleet zijn, als er gebruikssporen aanwezig zijn of als duidelijk bij het product is vermeld dat het niet retour kan worden gestuurd. 

Stap 1: Neem contact op met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar info@handelvandevries.nl met als onderwerp RETOURNEREN + ORDERNUMMER. Vermeld in de mail je naam en ordernummer.  

Stap 2: Doe de artikelen in de bijbehorende verpakkingen en stop alles terug in de originele doos of in een andere, stevige kartonnen doos. 

Stap 3: Noteer jouw ordernummer en onderstaand retouradres op de verpakking, breng je retour naar het dichtstbijzijnde postkantoor en laat het verzenden.

handel van de vries

Jan frankensingel 27

8431 AG Oosterwolde FR


Het bedrag van je retour wordt teruggestort op de rekening  die gebruikt is tijdens het plaatsen van de bestelling. Dit kan tot 14 dagen na ontvangst van de retour duren.